1. Naga Broń
2. Naga Broń 2 1/2
3. Kosmiczne Jaja
4. Hot Shots
5. Naga Broń 33 1/3
6. Czy leci z Nami Pilot
7. TOP Secret
8. Robin Hood - Faceci w Rajtuzach
9. Superhero
10.To Nie jest Kolejna Komedia Dla Kretynów
Która część jest dla was najlepsza a która najgorsza?
Mój ranking :
Naga Broń 33 1/3
Naga Broń
Naga Broń 1/2
No co, jak tylko go widzę na ekranie, na twarzy kwitnie mi banan od razu;)
Nam kasa mi ten kolo humor poprawia
Dawno tak się nie uśmiałem na filmie. Leslie Nielsen jest geniuszem jeśli chodzi o rozśmieszanie widza. Najlepszą akcją było jak Królowa Elżbieta podkręciła piłkę XD
8/10 za świetne gagi, wpadki Nielsena w obliczu pilnowania królowej i przezabawnych wiele innych scen.
wg mnie własnie DAWID ZUCKER, za takie filmy własnie jak superhero, naga broń(all), scary movie(all)
jaki jest wasz ulubiony?
Moje typy:
1 "Choćby nie wiem jak głupi był pomysł posiadania Królowej,
my Amerykanie musimy być gościnni"
2 "Ładne futerko"
3 "Gaz do dechy Stefanio"
4 "Jeśli nie on zabił, to kto zabił... i gdzie ja jestem do cholery"
5 "Nie strzelaj, gdy mówisz, bo nic nie słyszę"
Świetna gra we wszystkich 3 częściach G. Kennedy. Ruchy, mimika twarzy, gesty - genialne. Trzeba tylko dokładnie obejrzeć, bo cała uwaga w tym filmie jednak skupia się na Nielsenie. Według mnie jego gra jest nawet lepsza od gry Nilsena (który też gra rewelacyjne oczywiście).